måndag 11 oktober 2010

Min helg

Hej, Nu var det måndag igen. Känns knäppt att skriva då jag har en engelsk version av Mozilla Firefox och den stryker under allt jag skriver.

Helgen har varit toppen som vanligt. Har träffat Ida en massa. Började helgen med utekväll på yates's i fredags och sedan så sov hon här hos mig. Lördagen blev inte så långvarig med idag för jag gick på bio med en vän. Ni borde verkligen se "Life and death of Charlie st Clouds". Super bra film, jag grät lite i den...

På söndagen kom jag hem ganska set så jag hoppade i sängen direkt. Så jobbigt att jag är så trött hela tiden, men jag tror de är förkylningen som gör de. Kan ju knappt snacka ibland och näsan rinner hela tiden:( Irriterande, jag som ville gå på gymmet idag.. Har inte varit där sedan i Torsdags då jag gick dit fast jag kände att förkylningen var på väg att bli värre. Så fort den försvinner så skall det äntligen blir dags för gymmet igen, saknar de en hel del.

Imorgon skall jag se om jag inte kan skaffa mig ett bankkonto här, har ännu inte gjort de. Skall bara ta med passet och ett brev från familjen här.

Pappa kommer nu i veckan och det skall bli så roligt. Dock skall jag vara lite osocial då jag skall träffa ida på fredagkväll och så skall jag på intervju på fredagkväll och lördag morgon.. Har funderat lite på vad vi skall hitta på så det skall bli spännande och se vad pappa och Carina känner för att göra.

Nä nu skall jag ta mig en förmiddagsfika för att sedan stryka lite och sedan ta och hämta Emilija.

Kramar på er alla. Vi ses snart pappa:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar