måndag 18 maj 2009

MALTA here I come!!

Jippi!! Nu är det äntligen betalt. Iaf första delen av min resa. Skall ju åka till Malta i höst i tre månader för att plugga eng. Det skall bli så kul, men jag kommer självklart att missa massa med härliga människor här hemma, så som min pojkvän, syrran och självklart mamma och pappa. Jag kommer väl ringa hem efter två dagar och längta hem så som jag gjorde när jag var i Oxford i somras:p Vi får väl hoppas att jag trivs.

Jag skall bo tsm med några andra studenter och vi skall dela lgh. Jag tror det blir roligare än att bo i en värdfamilj då det känns som jag tränger mig på, speciellt om jag skall bo där i tre månader... Det känns faktiskt riktigt bra inför denna resan och pappa och syran och Carina skall komma och besöka mig och jag hoppas verkligen killen kommer ner ett tag så man inte saknar honom allt för mycket.

Nä nu måste jag iväg och plugga,,, känns lite sent, men ändå.. har ju mitt allra sista PROV imorgon!! Spännande. Måste ju få MVG ++ på det, alla rätt:)

Ha en toppen kväll..
Kramizar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar