söndag 16 januari 2011

Förkylning nummer ett

Oj nu var det länge sedan man skrev. Kommer knappt ihåg vad jag skrivit sist:P

Det har varit så mycket just nu med jul och nyår och sen har jag inte haft tid att skriva alls då jag har varit och kollat på lägenheter hela dagarna och sen jobbat.

Just nu ligger jag död i sängen med värsta förkylnign (min första influensa kanske) Känns verkligen som om att jag skall dö vilken minut som helst. Tror detta är för att vi hade 15 grader häromdagen och jag tyckte det var så varmt att sommarkläderna fick åka fram. Sen har jag stressat runt helta veckan och inte fått en liten stunds vila. Jag har hunnit med fyra rum och två lägnheter. Skulle varit fem lägenheter, men den sista hann någon ta innan jag kunde kolla på den.

Jag hoppas verkligen att jag får någon snart. Skulle vara skönt att kunna ha sitt eget ställe att gå hem till efter jobbet och inte bo där jag jobbar som jag gör nu. Jag har snackat med familjen om det och de tyckte det var en bra idé. Därför skall jag jobba kvar här, men flytta. Synd bara att de inte litar på tunnelbanan för annars kunde jag flyttat in längre in mot stan vilket jag hellre velat göra. Men trots allt så är det bara 20 min n till stan från här.

Nä nu skall jag ta och försöka kravla mig upp från sängen och bege mig ner och ta något at ära. Kanske lite havregrynsgröt.

Ha det så bra där hemma och aall andra över världden. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar