fredag 11 februari 2011

Lovely spacious flat, MY lovely spacious flat

Då var det nästan en hel månad sedan jag skrev sist. Vad har jag hunnit ed sedan dess??

1, flyttat in i en egen lgh i London och blivit en ås kallas london bo för minst ett år frammåt.
2, hittat en engelsk rumskompis som flyttar in på söndag och på så sätt skafft en ny vän.
3, Fått ett nytt jobb här i England som inte är att ta hand om barn iaf från början av mars och frammåt.
4, Hakkat mig in på grannens nät tills jag får eget nät i min egna lgh:P snacka om dåligt skydd när lösenordet är 12345678.
5, Köpt mig en 37 tums tv som jag nu bara skall hitta en bra plats till.
6, Diskat varje dag och sett till att där inte finns någon disk innan jag går och lägger mig (jobbigt utan diskmaskin).


Tror de var de mesta som har hänt, inte ås mycket, men lite. Min nya lgh är super fin, kolla in bilderna nedan. Har invigt med att baka massa. Gjorde en tårta till mäklaren som har hjälpt mig mer än mycket. Om jag bara kunde komma på något annat jag kunde göra för dem. Det tog nämligen två veckor från att jag la första depositen till att jag flyttade in och det var först efter att jag flyttat in som jag fick en ruskompis och det var först i tisdags som alla papper var helt klara.. Snacka om att de har lagt mycket tid på mig. Känns lite som jag jobbar där:P Har varit inne på kontoret minst 4 gånger i veckan ibland uppemot 9 gånger..

nä nu ser jag bilen utanför mitt härliga fönster (skall ta foto så ni ser var jag sitter hela kvällarna:P) som kommer med min nya TV:D





kramar på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar