tisdag 22 december 2009

Jul snart!!

Hej alla. Nu är jag hemma i några dagar iaf.. Senaste schemat ser ut som så här: Jul med farmor och alla andra, Helsingborg med Jeppe, Nyår hos Jesper m.f., Finland 4 Januari till åtminstone mars och kanske t.o.m Augusti.

Jag kom hem från en hektisk, men otroligt lärorik och rolig vecka i Bad gastein i går. Idag har jag tvätta och tagit det lugnt vilket har varit väl behövligt. Imorgon kommer bli en fullspäckad dag igen så vi får väl hoppas på att jag hinner med min julklappshandling på onsdag. Jag får nog se till att sova ordentligt nu i natt..

Fick min grundhandling till mitt körkort idag så hoppas verkligen jag hinner få körkortet innan jag åker från Sverige, så krångligt utan det och om pappa skall skicka mitt kort.. Jaja

Nu skall jag nog ta och sova gott och drömma sött..

Kramar på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar