torsdag 31 december 2009

Gott nytt år

Nu är snart detta året slut.. Nu får vi se om nästa år blir lika bra eller bättre:) Jag tror inte det skall vara någon konst förutom att jag måste se till att träffa nästa och kära mer..

Just nu sitter jag och ser på fast and furious. Den är bra, men mest glad är jag över att mitt internet funkar igen:D

Nepp nu får jag se till att vara lite mer social igen:D

Föresten, glömde att jag hittade denna:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till Malta, tog studenten, åkte på reseledarkurs till Österrike och massa med massa fler saker!!


2. Höll du några av dina nyårslöften? Gick ner några kilon iaf:)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte vad jag vet om iaf:P

4. Dog någon som stod dig nära? Nope, ingen som stod mig nära, men någon som jag känt.


5. Vilka länder besökte du? Danmark, Malta, Österrike och Belgium

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ärligt talat så har detta varit mitt bästa år hittills.. Så, nä inget jag kan komma på nu.


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 8 Juni (studenten), 21 September (Malta), 11 December (Österrike).


8. Vad var din största framgång 2009? Mycket lärdomar som jag kommer att ta vara på. Även min tid på Malta och i Österrike. Går inte att berätta allt.


9. Största misstaget? Det finns en del misstag man ångrar (som att man lämnade sin plånbok i väskan), men man får se det annorlunda och göra något bra utav det hela istället.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Massa förkylningar och sen mitt döva öra.. Men annars är de nog bara mitt V i handen.

11. Bästa köpet? Ingen aning, blir nog alla resor...


12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat!! och vi får inte glömma all sprit, men de skall vi ju inte säga här...:P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massa med saker.. Tonvis om man skall vara ärlig:P Speciellt var det nog när jag fick min rapport från mina lärare på Malta. Blev super glad då:)


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sexy chick, I got a feeling och Love med Inna.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket, mycket gladare.. bästa året hittills i mitt liv.


16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat min familj skulle jag nog vela säga. Saknar Mormor och Morfar massor och resterande familj så som mamma, pappa och ea.. Synd jag inte fått träffa dem mer..


17. Vad önskar du att du gjort mindre? hmm.. svårt.. kan inte svara just nu..

18. Hur tillbringar du julen? Med familjen och släktingar.


19. Blev du kär i år? Nej.


20. Favoritprogram på TV? Måste nog säga Jon and Kate + 8 elelr vad den heter.. Är helt fascinerad över deras familj.


21. Bästa boken du läste i år? Hela twilight-serien. Klart bästa böckerna jag läst.. Speciellt Braking dawn. Även läst några andra engelska böcker.


22. Största musikaliska upptäckten? Ingen.


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ihåg att jag önskade mig mer än pengar, men fick något jag blev själaglad över.


25. Något du önskade dig men inte fick? Som sagt, kommer ej ihåg vad jag önskade mig.. Så nope..


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med pappa och kompisarna på Malta.. Det var en perfekt dag med mycket fest och vänner:)


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Just nu kan jag inte komma på något mer än att det kanske hade blivit bättre om jag hade fått behålla min plånbok.. men det löste sig ändå:)


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Hmm.. Bekväm, och tunn. (haft sommar nästan året runt)..


29. Vad fick dig att må bra? Mina nära och kära och alla upplevelser jag gjort.


30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hehe ingen faktiskt:P

31. Vem saknade du? Ingen mer än Mormor och morfar.. önskar jag kunde hälsat på dem mer..

32. De bästa nya människorna du träffade? Shit.. Har träffat så många att jag inte ens har kolla på antalet, men alla Svenskarna på Malta Är ju helt underbara. Även alla andra jag har träffat!!


GOTT NYTT ÅR ALLA!! HOPPAS NI FÅR EN FIN NYÅR:D:D

Kjamar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar