tisdag 14 december 2010

Då var man i Sverige igen

Nu var man i Sverige, händer allt för mycket nu på sista tiden. Jag har varit hemma sedan i Fredags iaf och åker till mormro imorgon. och stannar där 3 dagar. På fredag blir det julbord med papap och hans jobb och i helgen så blir det att klä granen och fira jul med familjen. Skall även hem om mamma och lämna bilen (Shit va konstigt de e att köra på fel sida, höger sida, när man är van vid att höra på vänster sida hela tiden.. Känns helt knäppt:P) och säga hejdå och krama om dem och valparna lite, ta lite foton osså. Kanske blir det skidor i helgen, men det beror på väder och vind så vi får väl se hur det blir med de.

Stora ämnet och jobbiga ämnet nu är vad man skall plugga, får se vad det blir. Sen är det att alla vill jag skall stanna hemma, får se när jag kommer hem för gott. Men just nu så skall jag njuta av en härlig jul i England och jag hoppas verkligen att allt går bra i jul utan några omständighete:P

Fick en ny dator idag så morgonen imorgon innan vi åker till mormor så skall jag jobba med att tömma min andra data och se till så att den är som ny typ. Är så supernöjd med min nya dator, den är lite, väger inget och är supersnabb och bra.. inte massa skitprogram och så har man inte xp längre utan man har Windows 7.

Nu skall jag faktiskt ta och lägga undan datorn i typ 5 min sedan jag startade den och kolla klart på NCIS och sen gå och fixa med datorn om jag inte tar en bastu först kanske:P Har gjort det sedan jag kom hem var dag, snacka om skönt.. De har ju typ ingen bastu alls i England och vet ju knappt vad det är:P

Natti på er alla så får vi se när man checkar in nästa gång:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar