måndag 27 december 2010

Tillbaka i vardagen

Då var man tillbaka i England och här har man varit sedan i torsdags. Allt har gått bra och julen bjöd på många skratt och jätte god mat, vi fick även lukta lite på en bränd kattsvans:P så kan det gå.

Nyårs planerna är inte bestämmda ännu med de kommer nog några. Vi skulle nog försöka bege oss till Victoria och kolla hur det är där. Det skall tydligen vara massa raketer med mera.

Självklart glömde jag mitt oyster card hemma hos Nathalie så det får jag hämta imorgon. Det betyder att jag fått slösa 10 pund extra. Det man inte har i huvudet får man tydligen ha i plånboken.

Hoppas allt är bra med er där hemma för här är allt bra, jag har börjat komma tillbaka till vardagen förutom de faktum att just nu lever jag som en turist som bara njuter.. Lite dumt då jag snart skall återgå till jobbet. Inte bra att ha dygnsrytm som börjar vid 11 och man går och läger sig kring 12 eller ett. Idag tänkte jag försöka ändra lite på de och gå och läga mig snart vilket blir kring 23.00, ovanligt tidigt.

Skall tipsa om "The tourist" som vi var och såg igår. Super bra film:) Kommer nog en recenssion på den senare.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar