måndag 20 december 2010

Inställda flyg och snökaos


Här sitter man och är helt upp och ned. Planet går, men jag kommer inte längre. Frågan är om man skall åka idag eller på torsdag, har ju lyxen att det går att ta ett flyg på torsdag morgon, men vill jag de. Visst vill jag stanna, men vill jag chansa och se om jag kommer fram eller inte det skall ju blir snöblandat regn och ligga kring nollan i veckan vilket känns lite oroligt och idag skall det komma snö och ligg under 0 hela dagen:S

Jobbigt värre säger jag. Dagen idag kommer bestå av packning och städning så allt är klart för avresa. Idag kl 14.00 måste jag ha bestämt mig för hur jag skall göra för då måste jag ringa min mamma om sjuts.

Nu får jag inte slösa mer tid här för jag har bara någon timme på mig idag så nu blir de spotify på högsta volym och tvätta färdigt de sista och sedan försöka trycka ner de i väskan utan att försöta en julklapp.

Vi hörs senare, jag kommer med uppdatering. Eftersom jag inte har lagt upp bilder på länge, kommer en bild på vår gårdsplan här hemma med massa snö, skulle vara kul att se fler bilder på London och hur snön ser ut just nu.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar