lördag 2 april 2011

Pj's in London

Hej alla där hemma. Så länge sedan jag skrev här med de kan ha att göra med att jag har varit mer än upptagen!!:P

Speciellt idag då jag var med i London international pillow fight at Trafalgar square. Såååå kul. hnade sönder en kudda och är nog med i nyheterna här i London imorgon, vilket betyder att ni kommer troligen få fler bilder så fort de kommer. Jag har en bild än så länge:D


Det är jag, Madara och min bästa kompis här, Ida till vänster om mig. Killen som är där är en kille som vi bombaderade:P Strax efter att denna bilden är tagen kom det typ 20 till pers och la sig där och sen började ALLA fota oss, var gång man kollade upp så var där en ny fotograf:P

Men så himla kul det var!!

Detta är allt för ikväll för nu skall jag se på vem vill bli miljonär med kändisar på engelska.

BTW glada nyheter för alla hemma. Jag kommer komma hem till universitets starten i höst:D

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar