fredag 1 januari 2010

Då var det 2010 då, då..

Hej alla. Hoppas ert nyårsfirande var lika bra som mitt. Jag hade det mycket trevligt med mina vänner och även nya vänner.

Vad hände nu under 2009 då?

Januari: Var på min första knutsbal, som var super kul. Längtar till nästa år när jag skall gå igen. Påbörjade sista terminen på gymnasiet i hela mitt liv.

Februari: Fick upp mitt projektarbete på nätet: vadaabort.com

Mars: ...

April: Praktik på KK, bästa praktiken i mitt liv:)

Maj: Beslutet om Malta blev säkert. Jag började bli mer och mer spänd inför min student.

Juni: STUDENTEN och mitt allra första sommarjobb. Avd 7 på USiL blev min första sommar som inte var ett sommarlov.

Juli: Finns inte mycket att säga här.. Jobbade bort alla dagar som jag kan minnas:P

Agusti: Samma här. Blev massa med jobb, men vi hann med en kräftskiva där emellan.

September: Slut på sommarjobbet och mitt nya liv kunde ta fart. Malta åkte jag till den 21, en lång, men toppen bra dag.

Oktober: en månad fylld med vuxenliv. Däribland en förlorad plånbok. (skall hämta ut min körkort som jag förnyat imorgon, bara 2 och en halv månad senare:P)Fyllde även 19 år, vilket jag ännu inte fattat.. Fic även en toppen present av mina vänner som jag kommer bära med mig resten av livet på min rygg tillsammans med alla andra minnen från Malta.

November: massa med tester i skolan och massa med fest på fritiden. Fick även kontakt med familjen som jag skall åka till på Måndag.

December: jisses vad mycket som hänt den sista månaden på året. Kan bero på att det är den som är färskast i minnet. Jag Var i Österrike på en reseledarkurs och lärde känna mig själv och mina gränser ännu mer. Firade en härlig jul med familjen och hälsade in det nya året med vännerna.



Nu sitter jag här, 2010 och väntar på att det nya året skall ta fart. Kan inte riktigt fatta att det är 2010..

Tittar på en film från 1991, när jag och min syrra var små.. Kan inte fatta att det är 19 år sedan man föddes.. känns konstigt att tiden gått så snabbt. Det är verkligen sant de dem säger, att tiden går snabbare ju äldre man blir.

Nä nu får jag ta och koncentrera mig lite mer och äta mer spettekaka.. Skall ju vila ut mig så jag orkar med en hel shopping runda på Nova Lund imorgon med Evelina.

Kjamar på er alla och ett riktigt GOTT NYTT ÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar