onsdag 17 november 2010

Kanelbullar och partyhelg

Hej. Idag är det onsdagen den 17 november. Igår var det kanelbullebak här hemma. Stod i köket hela dagen då jag även gjorde risotto.

Imorgon är det torsdag vilket betyder att jag har varit här i fyra veckor. jag kan inte riktigt förstå att jag har varit i denna familjen i fyra veckor och i England i mer än två och en halv månad. Känns väldigt konstigt.

Idag skall jag till Pizza hut med Nathalie och i helgen blir det party party. På fredagen blir det Bond club och på lördagen blir det Zoo bar. Skall bli kul. Jag och Ida står på gästlistan till båda ställena vilket beryder fri entre. Annars får man betala 20 pund på Bond club. Dock vet jag inte på Zoo bar. Skall bli riktigt kul. Får väl se hur många gratis drinkar man kan få denna helgen.

Nu skall jag se klart på sjunde himmeln och sen träffa Nathalie.

Ha det toppen alla där hemma:D Ses snart, inte ens en månad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar