söndag 14 november 2010

Upp och ned är bara förnamnet

Idag är det fars dag så jag skickar här en stor kram till min pappa.

Vissa av er har hört om vad som hänt och andra inte. I söndags började jag snacka med en tjej som fick hela denna veckan att bli upp och ner. Jag kommer inte skriva mer än så här på bloggen dåd et är ganska privat. Detta har dock bidragit till att jag har gjort er där hemma förvirrade. Jag kommer inte komma hem mer än en vecka. Jag kommer hem kring den 11 och åker kring den 18.. Trots allt som hänt så trivs jag mycket bra här i England. Man får se det som så att livet går vidare. Det som inte dödar, det stärker en.

Igår var en trevlig kväll med Ida.. Blev kanske inte som vi tänkt, men vi dansade lite iaf. Idag är jag lagom trött, skulle bakat kanelbullar, emn tror jag hoppar det och knaprar i mig mina nyinköpta pepparkakor från Ikea istället. Vi hittade nämligen dit igår. De har en hel avdelning utanför kassorna som man kan köpa mat i:P Jag köpte pepparkakor, skumtomtar och senapssill. Idag var vi i Totally Swedish affären och där köpte jag på mig lite baksirap, kardemumma och glögg och självklart julmust.

Nu skall jag skrypa ner under min nya blåa filt från Ikea och titta på en film och bara vara...

Ha en fortsatt bra dag. Kramar på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar