onsdag 11 augusti 2010

Det är helt enkelt inte menat..

Det är verkligen inte meningen att jag skall klippa gräset... Igår så skulle jag bara tanka innan jag startade åkergräsklipparen och sen var det bara att köra. För att få lite motion så började jag med den handdrivna klipparen som stannade när jag var klar med en tredjedel av gräset framför ridbanan. Tog ut den stora gräsklipparen och skulle starta, vad händer då? Inge respons, batteriet är dött. Får då vänta en dag med att klippa gräset. Idag strax innan det började regna fick jag igång gräsklipparen och hann klippa klart det jag inte hann igår framför ridbanan. När jag sedan skall klippa vidare så går självklart remmen som sitter under av (tror jag). Den kunde inte klippa mer så det var bara in med den i garaget igen och vänta på att pappa kan fixa den..

Imorgon eller på Fredag så bär det av till mormor och morfar. Skall bli kul att träffa dem:D Finns en chans att jag åker upp någon annan gång denna månaden istället.

Just nu tittar jag på en ny toppen serie, Glee heter den. En musikalserie som är super. Ni måste kolla in den.

Nu har den nog laddat klart. Hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar