tisdag 24 augusti 2010

Packa, packa och packa

Då var det på det igen. Har precis tvättat upp de flesta av mina kläder och rensat ut vad jag verkligen inte vill ha med mig till England, kommer nog göra minst två rensningar till innan jag börjar packa. Torr nog jag kan klara kilona denna gången. Hoppas det iaf.

Idag köpte jag en webb cam så jag kan kommunicera med mina lärare på universtitet när jag är i England.

Imorgon blir det att fika med Ewe vilket skall bli mycket trevligt då det var väldigt länge sedan.

Det är ju inte långt kvar tills jag åker. Har inget som jag måste göra innan dess, men det hade varit kul att hinna klart med mitt album om Malta och Finland.

Jag och syrran hyrde en film häromdagen och då skulle man uppge sin adress, jag fick verkligen tänka innan jag sa rätt postnummer. Det roliga var att jag precis innan detta hade skrivit adressen till Kemi på ett kort och hade inte ens behövt tänka innan jag skrev den. Konstigt hur minnen funkar. Likadant hade jag glömt bort att vi flyttat gräslöken i trädgården så när jag skulle kolla efter den i dag så tog det min en stund att fundera ut var den fanns.

Nu blir det natti för mig så jag orkar med morgondagen. Kramar på er alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar