fredag 27 augusti 2010

Sista dagen i Sverige- England på söndag

Oj vad man bli irriterad. Beställde från Oriflame förra veckan för att det skulle hinna komma tills jag åker. Nu är det så att nästan alla som har beställt den 19 har ännu inte fått sina paket och jag är en utav dem. Jag som skulle ha med mig saker till England kommer nu att får vänta till iaf oktober innan jag får något...

Har iaf hunnit klart med fototalbumet idag. kommer bilder så fort jag laddat klart kameran. Jag blir verkligen jätte nöjd måste jag säga. Det blev nästan som jag tänkt mig, hade hoppats jag haft en eller kanske 10 sidor till:P Hade kunnat hålla på i dagar. Nu tog det ca 5 timmar om man inte räknar med sortering och utskrift av bilder. Tyckte det gick hyfsat snabbt. Hann även med att städa upp i rummet idag och få packat de mesta. Nu har jag kläder till imorgon och söndag sen är det bara det som ligget i tvätten som skall ner och så skall jag damsuga och byta sängkläder så är det klart. Känns mycket skönt att allt är klart.

Detta blir nog sista inlägget innan jag är i England då jag kommer ha datorn i Väskan från och med morgonkväll då jag skall bjuda på något smarrigt här hemma. Det är ju trots allt min sista dag. Dock har jag inte kommit på vad jag skall bjuda på till huvudrätt så har ni något tips så får ni gärna komma med förslag. Jag har iaf bestämt efterrätten och förrätten. Skall se om jag hittar något ikväll annars får jag nog ta och improvisera i mataffären. Dock blir det alltid så dyrt när man skall göra de.

Natti natti på er. Vi hörs när jag är i England. Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar