lördag 7 augusti 2010

Home again

Har inte riktigt haft tid att sitta här förrens nu då jag är så gott som klar med uppackningen. Skall bara tvätta lite och sen är allt klart. känns väldigt skönt att ha det färdigt, fick även städat massa i lådor och sånt på rummet så nu hittar man ju sakerna igen. Kom ju hem och skulle ha något som jag fick leta efter i timmar innan jag hittade det på stället där jag lagt det innan, vilket var i en låda bland andra liknande saker. Knäppt att inte hitta i sitt eget rum, en konstig känsla de där.

Kom hem igår iaf efter en biltur från Stockholm. Hoppas Lasse också hade trevligt för de hade jag, åkte med en av mamma och Runes vänner. Vi snackade ungefär lika mycket. hade inte radion på mer än max 10 min:P

Lite irriterande att nu när jag har tid för min data så kan jag inte logga in på Msn, något problem med någon nyckel sak.. Konstigt, och irriterande, men man står ut. För er som inte vet så har jag mitt gamla nummer nu.. Eller det jag hade innan jag åkte till Finland.

Det kommer en lång sammanfattning med bilder när jag väl är klar med mitt scrapbooking album som jag skall påbörja imorgon. Idag är jag helt för trött för det efter att ha varit och shoppat med syrran hela dagen. Kan ni fatta att jag faktiskt bara handlade ett album?! ETT album?! Helt otroligt för att vara mig. Jag handlar aldrig bara det jag skall. Kanske var det för att mina pengar är så gott som slut som gjorde de, men ändå. Hade ju syrran där som jag kunde lånat av, dock hade jag nog inte fått låna av henne:P Hon känner mig..:P

Nu skall jag lägga mig i sängen och se på Ghost Rider ett tag och sen somna och sova gott. Imorgon skall jag träffa mamma och hitta på något roligt:) Skall bli så kul att träffa henne:) Lite skönt att jag hinner komma hem och tillrätta innan jag träffar alla och att jag bara träffar en åt gången för då kan man ägna mer tid till den personen. I fredags fick jag ju träffa Rune, idag Ea, imorgon mamma och på kvällen kommer pappa och Carina.

Natti natti på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar