onsdag 23 september 2009

Lite bilder?

Hej.

Jag har varit kass på att uppdatera- anledningen är att jag har knappt haft något batteri i min dator för min adapter inte funkade till min datorsladd. nu har jag iaf snott en av mina rumskompisars adapter:P hoppas hon inte kommer in snart, men jag tror hon har lektion till kl 2.

Jag har ju inte lagt upp några bilder alls, så nu skall jag göra de.. det är mest på resan ner hit för jag hade inget batteri i min kamera när jag skulle till blue grotto så jag fick ta mobilen och eftersom jag inte har sladden med mig så får ni de de fina bilderna sedan. Kan bara säga att jag badadet i blått vatten med sandbotten igår. Det var jätte fint och man såg hela vägen ner till botten även om det var minst 4 meter djupt.

Har glömt om jag har skrivit det här, men jag var i skolan igår, första dagen och fick göra ett test som visar vilken nivå man ligger på. Jag hade bokat normal engelska klass med 20 timmar i veckan. De tyckte jag var så bra på testet att jag fick hoppa till en Cambrige klass fast som tur var med bara 20 timmar i veckan. Så nu går jag i en klass som har näst högsta nivå och som man gör ett test som heter FCE och eftersom jag hade så bra poäng på testet fanns det chans att jag kunde göra CAE testet med:D snacka om att jag blev glad. Jag berättade det för syrran så fort jag kunde och sen fick jag tillbaka att det chokade henne eftersom jag aldrig varit så duktig i skolan, jag håller med henne totalt. Det chokar mig med jag viste inte om jag skulle tro det förrens idag när jag snackade med någon där om de. Helt sjukt. Jag som knappt kan stava...:P

Nu skall jag lägga upp bilderna och sen skall jag göra läxan. Gjorde inte läxan till idag, men det gick bra ändå. Vi hade en welcom drink igår på Hugo's. En bar som EC har sina utekvällar på. Kanske drar dit ikväll med efter welcom dinnern. Vi skall skriva en esay till på fredag och kolla i vår bok och göra uppgifter. Vi har en liknande bok som jag hade i engelskan i skolan så det känns tryggt att veta vad det är för bok.

Här kommer bilderna:





Nu ha dom hamnat helt fel ordning så ni får kolla nerifrån och upp:P

Kommer fler bilder imorgon. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar