söndag 27 september 2009

Twilightoholic

De där twilight böckerna tar kol på mig:P Jag började läsa den tredje boken på 560 sidor i förgår och imorse lästa jag ut de sista tio siorna. Jag var bara tvungen att gå till bok affären och köpa den fjärde för jag kan inte vänta till pappa kommer ner med den. De är så bra att jag känner mig som en twilightoholic:P Jag kan inte sluta preata om den och det är bara det som finns i huvudet.

Nu till Malt:p
igår gick jag en runda som slutade med att jag satte mig i "hamnen" utanför hiltonhotellet och läste lite. Snacka om fina båtar. Utsikten över havet kan man inte heller klaga på. Här kommer några bilder:






Jag har ju inte visat hur jag bor. Här är vårt kök, taget från "vardagrummet" som består av två soffor och ett bort, en tv osså såklart.

Tyv'rr har jag ingen bild från sovrummet då jag inte tror ni vill se det.. Just nu är det inte så jätte stökigt, men tja.. Vi håller det privat.. Det är ett stort sovrum med två sängar och två stora gaderober. Det lilla jag hade med mig täcker precis ett hyllplan:P Sen finns där ett skrivbord och en spegel.

That's all for now. Nu skall jag sjunka ner ännu länngre ner i soffan och fortsätta att läsa den fjärde boken i serien. Jag hittade hennes nyaste bok i affären med som jag kanske läser här efter. Fast vi skall ju läsa fantomen på operan sen i skolan, men ändå:P

Ha det gött.

2 kommentarer:

  1. hahaha, tur vi såg den filmen precis innan du åkte så du kommer ihåg alla detaljerna sen när ni ska läsa boken micka :D

    SvaraRadera
  2. du verka ha sjukligt skoj där nere hoppas det är bra

    SvaraRadera