torsdag 17 september 2009

Städning, vad är de??


Det är bara TVÅ dagar kvar sen sitter jag på tåget till Skavsta för att ta flyget till Malta.. Jag kan fotfarande inte fatta att det är så snart.. Jag som skulle städat och tvättat hela vecka och nu sitter jag i sängen och ser ut över mitt rum och det ser ut så här:


COh nu när man skall ha två packningar blir det ännu mer stökigt. Dock har jag idag lyckats få ner min Malta packning i en väska och det väger 15.3 om min våg stämmer och inte är trött på att jag väger allt så att den visar det jag vill att den skall visa.


Idag var jag och gick med syrran i Skrylle. Det var första gången jag var där frivilligt och det var mycket bättre än när jag har varit där med skolan. Sen åkte vi hit och åt frukost för att sedan åka och handla en ordbok som jag skall ha med mig till Malta.

Nä nu får jag väl ta och stänga ner datan och börja städa.. Meningen var att allt skulle vara helt klart idag.. HELT klart, precis som om att jag skulle kunna åka ikväll, men det ser ut som det blir en lång natt...

Hoppas ni får det trevligt här i Sverige för jag tror inte att vi hörs innan Söndag då jag kanske skriver när jag sitter på tåget.

Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar