onsdag 1 september 2010

Nu sitter man i England

hej alla. nu har jag varit i England sedan sondags. Internet ar lite krangligt har sa de funkar inte pa min dator, men jag fick lana Ds data istallet. Darfor skriver jag utan de tre sista bokstaverna i de svenska alfabetet. Kanns jatte konstigt och jobbit maste jag saga.

An sa lange trivs jag mycket bra har. Barnen ar busiga, men valdigt sota. Jag fick bada dem for forsta gangen idag och det gick bra tillslut. Tog sing tid, men jag maste val bara komma in i de. Denna veckan ar de hemma sa vi har fullt upp. De borjar skolan och pre-school nasta vecka. Da kanske jag orkar sova lite mindre:P Just nu ar jag uppe till halv 9 och sen gar jag och sover till kl 6 da pojken kommer och vacker mig, eller jag ar nastan vaken sa kommer han och vacker mig helt. Strax darefter kommer flickan in och sager hej.

Det var svarare an jag trodde att tala svenska med dem. De ar inte sa glada i att snacka svenska sa det blir mer att jag snackar svenska och de engelska. Detta gor tyvarr att jag ofta borjar snacka engelska istallet. Vilket inte ar sa bra. Det blir nog battre nar deras pappa kommer hem och ocksa snackar svenska. Kanns sa dumt att snacka svenska nar deras mamma inte forstar.

Nu skall mamam, D, stryka sa jag skall antingen ga upp och anmala mig till universitetet pa datorn dar uppe eller sa skall jag ta och borja lasa vampire diares. jag laste ut "the short lift of bree tanner" precis for ca 10 min sedan. Den var faktiskt mycket bra. Det fanns tva bocker med vampire diares sa jag kopte den med. Far se om jag hinner lasa nagot, jag hoppas de.

natti vi hors nar vi hors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar