lördag 10 oktober 2009

Dålig uppdatering

Snacka om at jag har varit tråkig.. jag har ju inte uppdaterat på hur länge som hälst.. detta kan bero på att vi var ute i onsdags och sen i torsdag hade vi massa läxa och på kvällen gick vi ut för att fira kompisen som fyllde år i fredag och sen i fredags var vi på en konsert, som var ok för att sedan gå ut och sätta oss på en trevlig (Hugo's) bar och ta varsin drink.. Idag har jag varit på stranden hala dagen och jag har gjort en sak jag aldrig trodde jag skulle göra.. Ni kommer få se bilder sedan, men batteriet är slut så jag måste ladda om det...

Kommer med uppdatering imorgon för då skall det vara en lugnt dag med låååååång sov morgon:) men nu skall jag göra mig klart för att gå hem till en kompis och ha en avskreds fest för hans rumskompis.. på tal om de så måste jag nog ta och köpa med mig lite öl på vägen.. Har ingen hemma om inte Sofia är snäll och låter mig köpa hennes:P


Ni får ha en teevlig lördag kväll så kanske vi hörs imorgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar