lördag 17 oktober 2009

Vad har hänt??

Oj härregu är nog det bästa jag kan säga nu... Ingen uppdatering på hur länge som helst.. detta för att jag har haft massa med läxa eller legat hemma med 38 graders feber eller varit ute och haft det trevligt med vännerna.

För att sammanfatta det som hänt sedan sist så drar jag en kort resume för att senare vid ett tillfälle med mer tid skriva mer om det och lägga upp bilder.

Vi har haft ett födelsedagskalas för en av klasskompisarna som fyllde 27. Då gick vi på en konsert med tribiali som var hel ok. Sedan åkte vi hemåt för att spela biljard, men eftersom det var en fredagkväll ville alla andra hellre ut och festa så jag och hon som fylde år och någon mer satte oss på en trevlig bar och tillslut satt alla där...

Vi har även kört go kart:) det var super kul fast jag blev varvad två gånger:P men jag var inte sist i mål:)

Jag har också tsm med en annan av de svenska tjejerna hoppat från en fem meter hög klippa och simmat med stor ofarliga maneter.

Vi har haft en international dinner igen och tagit farväl av en av våran klasskompis som åker till London imorgon.. Hon behövde inte betala extra.. funderar på att flytta till London då man nog lär sig mer rätt engelska där, men jag trivs så bra här så är helt klyven.. skall tänka lite mer på de.. det är ju trots allt bara drygt en och en halv månad kvar...

Ja, vi har gjort massa iaf. Idag skall vi snart samlas för att laga mat hemma hos mig och ha en trevlig lördag kväll för att sedan bege oss ut i den vilda staden Paceville. Vi skulle gått till några turkiska killar, som bor ovanför mig, på bbc, men vi sket i de...

Det är ett bra täcken att jag får radera varannan mening för jag börjar skriva den på engelska och inser det när meningen är klar:P

Nu kommer vickan.. Ha det så bra vi hörs en annan dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar