onsdag 7 oktober 2009

Fest på malta....

Snabb uppdatering..

Ni som trodde man åkte till Malta för att supa.. Jag kan förstår er nu.. det är super billigt, jätte kul klubbar och härliga människor, men plugget får man inte glömma, även om man möter sin lärare kl halv 2 på natten inne på den bästa nattklubben.. Undrar föresten hur han mår och om han kommer ihåg att vi alla faktiskt hade gjort läxan innan vi gick ut..

Vi skulle gått på ladies night som skall vara var onsdag kl 10, men tydligen är det en annan sorts "show" en gång i månaden på onsdagar.. Så nästa onsdag är vi ett stort gäng (hela klassen pluss nåra till) som skall gå.

Tänkte bara passa på att skriva att jag var och körde go kart igår.. Super kul. Har ni inte testar det så gör de! Jag körde lite långsamt så jag blev varvad några gånger.. Dessutom var det en som körde om mig på insidan i en kurva så jag fick tvärnita vilket ledde till ett helt varv med snurr plus att alla körde om mig:P

Nu skall jag äta klart min frukost för kl 9 börjar skolan. Kommer med lite bilder från igår senare.

Ha det så gott alla:)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar