måndag 13 september 2010

Aj mina fötter

Nu skall jag strax gå och hämta Oskar. Hans kall ju hämtas vid 15.10 och klockan är nu 14.40. Fönsterputsarna är här nu och fixar fönsterna.

Jag skall lägga in bilder från London kväll. Skulle gjort det igår, men snacka om att jag var trött. Kunde knappt stå upp för att få på pyjamasen:p Mina fötter gör så ont idag. Skall strax upp och hämta gympaojorna så jag kan gå och hämta Oskar för när jag hämtade Emilija så fick jag svin ont igen. Tydligen har ida lika ont:P

På fredag så blir det pubben inne i London med Ida. Sjukt kul att hon är som jag. Snacka om att vi hade tur:P Jag har haft super kul i helgen och vi köpte även Londontröjor som vi skall ha på fredag:P Snacka m att vi skall vara turister. Blev bara att vi gick till naturhistoriska museetet och fastivalen igår, såg även big ben.

Nu måste jag gå, hörs mer ikväll med bilder.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar