onsdag 22 september 2010

Stannar här

Då var det onsdag idag. Mitten på veckan, men jag jobbar bara imorgon också.

Det var ingen rolig dag igår måste jag säga. Trots att jag gillar barnen här så var det för mycket för mig med två barn. detta har resulterat i att jag kommer förkorta min vistelse i denna familjen och söka ett nytt jobb, vem vet om det blir i en ny familj eller ett annat jobb. En sak är säker, jag stannar i London till hösten 2011 som jag sagt innan. Eller jag har iaf sagt att jag skall stanna utomlands till hösten 2011.

Ikväll blir det spa kväll, skall ju in till London imorgon och träffa en kompis. Skall nog måla om naglarna igen, har börjat tröttna på denna vita färgen nu så det får nog bli rosa, skall bara komma på vad man skall ha för kläder på sig:p Tror det blir en kort svart- och vitrandig klänning med ett par vita leggins, eller om det är kallt så skall jag ha en längre stickad tröja.

Har precis strukit upp det jag inte hunnit med i veckan. Tog inte så lång tid bara en timme. Sen har jag även förberett middagen. Jag har ju varit på gymmet på förmiddagen de andra dagarna. Igår passade jag på att simma lite på morgonen på sån aqua deep (2m) och sen på kvällen blev det en och en halv timmes gym, springa på maskin i 30 min och sen 50 floors på stepmaskinen och sedan lyfte jag lite vikter för ett avslut med 10 min power walk i 7 km/h. Sen gick jag hem från gymmet, tar ca 45 min.
Idag får det bli vilodag och imorgon på morgonen tänkte jag hinna med minst en och en halv timme på gymmet. Kanske skall springa lite längre och jobba lite i benmaskinerna. Vi får väl se.

Hoppas allt är bra i Sverige. Här har vi världens skönaste väder. Varmt och soligt. Så härligt. Lite blåsigt är de. Nu skall jag hänga tvätt och sens kall vi hämta Oskar.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar