lördag 18 september 2010

Yates's

Då har man festat i London osså. Inte illa. På en klubb/pub med namnet (tittar på handen) Yates's. Hur trevligt som helst. Synd bara att sista tåget gick hem halv 12 för de var då började spela den bra musiken, den musiken so man hörde på Malta, vilka minnen man fick. Lyckades bara betala för en drink och lyckades få en kille att bjuda mig och min vän på två till drinkar. inte illa, målet igår var en drink. Kunde nog fått fler om de inte varit för att vi skulle gå. Jätte trevligt och roligt. Imorgon blir det att möta upp Elton på samma klubb och innan dess skall vi ha tillbringat en hel dag från 11 fram till 5 med picknick i Hyde park och lite till sevärdheter.

Äntligen idag fick vi äta våran jordgubbs cheesecake och vet ni vad?? Det var värt en veckas väntan för de var den godaste cheesecaken jag någonsin smakat. Mumisigt god, kanske blir en till imorgon, beror på om jag hinner få lönen innan jag åker in till London. Sen får jag nog ta taxi på vägen hem från stationen vilket kommer resultera i att jag går hem så jag kan spara de fem punden som de kostar.

Nu skall jag fixa naglarna och sedan skall jag nog sova öfr shit vad jag är trött, sov kanske 3-4 timmar i natt:P

Har hittills haft en toppen toppen helg. Kramar på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar