fredag 24 september 2010

Rom och Cola.. Nej tack

Idag var det Fredag och jag har varit ledig vilket var tur för usch vad jag var trött i morse. Under dagen blev det dock bättre och jag lyckades klara mig undan bakfyllan. Skall komma ihåg att jag inte tål Rom och Coca cola. Hade helt glömt bort hur jag blev när jag dricker de.. Tog ändå bara två glas.. men men så kan de gå. Det var iaf trevligt igår.

Idag blev det en vända till London och tillbaka. Snacka om att det är skönt att sova med pyjamas och inte bara mjukisbyxor och ett linne utan en riktig pyjamas (köpte jag idag).

Just nu håller jag på att fixa naglarna och skall snart se klart på ett avsnitt av Vampire diaries och sen sova. Skall bara välja vilket nagelack. Igår hade jag rosa och har tankar på att faktiskt bara ta ett ljusroda som knappt syns, men ändå frächar upp.. Måste nog köpa lite roliga färger sen för jag har typ bara vit och rosa och ett blå-lila.

Ida är inte här denna helgen så det får bli London själv imorgon. Skall passa barnen på morgonen och vid 2 tiden drar jag till London för att upptäcka fler gratis museum och bara fönstershoppa och drömma mig bort:P På kvällen blir det utgång som vanligt på helgen de är ju ändå lördag. Skall dock inte dricka rom och cola:P

Tänkte kanske gå till gymmet imorgon vid ett, men de beror lite på tid och sånt. Skall även passa på att se om jag inte kan hitta någon 3 butik, kanske skall ända till de då jag använder upp 10 pund i veckan på mobilen när jag skickar sms. Med 3 är det tydligen gratis, fast de kanske bara är abonnemang. Vi får se vad jag kan hitta. Börjar bli lite irriterad på att lägga ut 10 pund var fredag för jag inte har pengar på mobilen. Hann inte köpa någon idag heller:( så nu har jag inga pengar alls. Måste handla de innan jag går till gymmet imorgon.

Nu skall jag måla naglarna och då kan jag inte skriva. Natti på er alla. Ha en trevlig fredag och sov gott. Kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar