onsdag 15 september 2010

Min roliga helg i London

Sorry för att jag inte lagt upp några bilder än, försökte lägga upp dem på Facebook, men det gick inte så bra. Skall göra ett nytt försök idag.

Jag har faktiskt inte haft tid att skriva igår för jag satt barnvakt igår och fick därmed åka till simhallen med barnen. tur jag varit där innan för att skaffa gymkort för jag hittade inte helt första gången och när barnen var med så körde vi lite fel, men kom snabbt rätt på de igen.

Här kommer bilderna iaf:

National history museum


Jag Backimham palace



En ekorre som kom och satte sig på Idas väska och ville krypa upp i hennes knä:P Lite coolt.


Jag Backimham palace


Ida på Picadilly circus


Här är där vi har gått. De ringar som ni ser är ställen jag vill till. De ringar som har ett sträck i sig är ställen vi varit på.


Jag på en festival med majs i handen. Den har parmesansmör p sig, super gott:P


Big ben


Favorit cafét som aldrig har Jordgubbs cheescake:P


Dum turist med två glassar. Ville ha två smaker i en så som man alltid har de, men fick två glassar istället:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar