fredag 7 maj 2010

Fredag

Nu har jag hunnit packa till mig och Matias. Det är jätte svårt att veta vad Matias skall ha med sig. Det är första gången jag packa till ett barn och jag har ingen aning. Det skall ju med en del kläder ifall det händer en olycka så det fick bli ett ombyte till var dag och sen massa blöjor, och medicinen och lakan och hans säng och gosedjur. han fick nog med sig mer än vad jag har med mig:P Vi får väl se hur mycket T tar bort när han kommer hem.

Vi åker ju till Helsingfors ikväll vid 20.00 och kommer tillbaka på söndag. Jag skall genast sätta min kamera på laddning, för det har jag inte gjort ännu:P Sen skall jag ner och ta lite lunch och sen skall jag se färdigt på Alias avsnittet.

Detta blir nog sista uppdateringen innan söndag så ni får nöja er med det.

Hoppas alla har det bra där hemma. Om exakt en vecka och några till timmar är jag hemma i Sverige igen. Känna konstigt. Det jobbigaste är att det är nu när det är så nära som man börjar få hemlängtan för man tänker på hemma mycket mer än man annars gör. Typ vad man skall önska för mat och sånt. Eller hur ens rum ser ut och vad man skall ha med sig tillbaka. Samma var det när jag skulle hem från Malta. Det som är lite skönt är att jag bara är hemma någon dag. Visst är det inte kul att jag knappt hinner säga hej och hejdå, men eftersom jag har hela helgen fullbokad så kommer jag inte vara uttråkad. Jag har ju inget annat att göra hemma just nu mer än att träffa alla, vilket blir jätte kul. Jag tänker mer på att jag har ju inget jobb eller så som håller mig sysselsatt. En vecka hade varit kul att stanna, men nu får jag iaf stanna från Fredag till Tisdag. Inte helt fel. Skall som sagt bli kul. Nu slutar jag skriva innan jag säger något som jag kommer ångra:P

Ha en fortsatt bra Fredag och hoppas ni alla får en riktigt fin helg med fint väder.

Snackade förresten med syrrans kille igår, fick reda på att vi har det varmare här än hemma i Skåne:O Dessutom fick jag lite färg i tisdags när jag satt på balkongen. Man kan se banden från linnet:D:D

Kram på er alla:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar