onsdag 19 maj 2010

Underbara Matias

Nu var det jätte länge sedan jag skrev. Detta för att jag inte har haft tid. Mitt inlägg om Helsingfors kommer i veckan, likaså om min resa hem till Sverige. Jag kom hem från Sverige igår natt eller snarare i morse. Kom med flyget till Oulu som ligger ca en och en halv timme från Kemi vid kl 23.00. Tog en taxi tillsammans med några danskar in till stan och sen beslöt jag mig för att offra lite av min lön och ta taxin hela vägen hem. Fick ett bra pris, betalade 100 euro. Hade vi tagit det på taxametern hade det kostat 250 euro så jag fick det mer än dubbelt så billigt. Jag hann packa upp igår kväll och nu på morgonen så märkte K att jag hade kommit hem och jag blev väckt av världens underbaraste kille som kryper upp i sängen och hoppar på min mage:) Kan det bli bättre. Har saknat Matias så mycket.

Vi hade ca 24 grader kl 7 i morse, så vi får väl se vad dagen bjuder på. Jag skall hämta Matias om ca tre timmar och då skall vi njuta så mycket det går av vädret.

N får ha det så bra, jag skall ut och sola nu:)

Kram på er alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar