fredag 28 maj 2010

Varmt och gott

Nu sitter jag här i sängen och ätet bananyougurt med banan i:P Tog även upp lite pannbiff till de:P Konstig frukost, men god:)

Jag skall strax börja kolla på Buffy ich vampyrerna. Började i Onsdags och är inne på andra säsongen nu.

Igår gick jag och Matias på en lång promenad. Vi skulle bara gå längs med vattnet, men sen så var vi så nära (ca 10 min promenad) en lekplats som är super, så vi gick dit. Vi kom hem två och en halv timme senare:) Kändes mycket skönt och Matias var jätte trött, trots att han suttit i vagnen en bra stund av vägen.

Tänkte bara säga att det fina vädret är tillbaka för tillfället. Visst hade vi lite kallt med bara 12, 13 grader och regn för någon dag sedan, men just nu kan vi njuta av vädret tills det ändrar sig igen. På Googles hemsida står de att vi har 11 grader och regn. Det stämmer inte. Kollade på mätaren och den står på 17 grader och jag själv tycker solen skiner väldigt starkt.

Nä nu får man ta och äta lite så man kan vara flitig sedan.

Just, idag skall jag på Zumba:) Saknar de. det var ett tag sedan sist ju.

Kram på er alla.

Här är en bild på hur varmt vi hade det häromdagen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar