måndag 26 april 2010

Härlig helg

Det var riktigt skönt att vara ensam hemma i helgen. Zumban kändes rejält i benen på lördagen och med en utekväll framför sig så kändes en bastu behövligt. kvällen var mycket lyckad. Jag gick på en kompis avskedsfest och där var massa med roliga människor som man träffade på. Kring halv ett så gick vi till klubben. Där träffade jag Laura och hennes vänner så natten blev mycket lyckad. Gick hem ca halv 4 så de va inte helt fel. På söndagen så kom K och T och Matias hem först på eftermiddagen, men Jag sov bort nästan hela dagen så jag träffade dem inte förens ca 6 på kvällen.

Idag har det inte hänt så mycket. Matias har varit krasslig i helgen och fick stanna hemma idag. Han sov till halv tio!! Kan ni fatta. Jag var helt chockad och gick och kollade så han andades hela tiden:P Sen åt vi frukost (han) och gick en lite runda. För att dygnet skulle komma rätt så åt vi lunch kring 12 och sen gick jag och la honom. Det blev så att vi båda somnade och vaknade vid kvart i 5. Då hade vi sovit dryga tre timmar. Jag är ändå jätte trött idag, men det var inte helt fel att sova så länge mitt på dagen. Jag skulle tex duschat och tvättat och massa sånt idag när Matias sov, men de får jag ta imorgon. Då skall han tillbaka till dagmamman som han varit borta från en hel vecka + en dag.

På torsdag morgon åker vi till Schweiz vilket skall bli jätte kul. Vi kommer hem på söndag så under helgen blir det ingen uppdatering. Jag skall försöka skriva ner mina tankar under helgen så ni kan få en snabb sammanfattning av den när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar