onsdag 7 april 2010

Heldags jobb

Hej alla. Idag har varit en lååång dag. Gick upp halv 7 för att se om Matias var frisk nog för dagis, vilket han inte var. Jobbat hela dagen och nu tar T hand om honom innan läggdags, får se om det blir jag som läser för honom eller om jag slipper de idag. Det har varit en bra dag, men jag är ganska trött nu. Skall, när Matias somnat, ut och springa en runda. Skall blir så skönt. Idag är det lite kallare ute än vad det var igår när jag var ute och sprang. Det känns i alla fall kallare så man får väl ta på sig lite mer. Dock så ser det fint ut där ute nu om man jämför med hur det såg ut innan idag när det var dimmigt och småduggade.

Jag har ju en karta över Kemi på min skåps dörr vilket är toppen för jag vill så gärna se var det är jag går och springer så det är skönt att kunna kolla där.

Ne nu skall jag njuta framför några avsnitt av Reba innan jag gör mig redo för att gå ut. Kjam på er alla. Åre uppdateringen går långsamt, men snart kommer den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar