torsdag 22 april 2010

Zumba:S

Idag så åkte Matias och T till härmaa vilket var lite oväntat då de var tänkt att de skulle åka imorgon istället, men jag säger bara skönt för då får jag en extra dag ledigt. K åker imorgon och de andra som bor här i huset åker också iväg imorgon vilket gör att ajg är ensam hemma.

Fick precis ett sms av Laura, en tjej här uppe. Hon undrade om jag ville med på Zumba. Jag sa självklart ja nu när jag faktiskt kan, men så kom jag på hur K har berättat hur jobbigt det är:P Hehe får se om jag orkar. Orkar ju springa en hel del nuförtiden ju, men att dansa är en helt annat och med min koordination:P Hehe vi får helt enkelt se hur det går:P

Jag tänker nog lite mycket ibland som många av er vet, men idag kom tanken upp hur världen skulle se ut om vi inte hade bott i hus eller sånt. Jag tänkte på de när jag skulle på toa för tänk hur modernt det är med rinnande vatten och av lopp och ett handfat bredvid toan och sen dessutom lyse. Konstigt de där hur världen kunde sett ut om de inte varit för att vi är så nyfikna och alltid vill ha det bättre.

Med detta säger jag godnatt och sov gott så hörs vi en annan dag.

Kjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar