tisdag 1 juni 2010

Beroende

Inte bra att bli beroende av en serie. Kan inte sluta titta på Buffy. Den är för bra. Klockan är nu kvart i ett här och jag skall strax börja kolla på ett till avsnitt.. Håller på att ladda. Hade nog gått och lagt mig om det inte varit för att Angel håller på att dö (vilket jag vet att han inte gör för han är ju med i sin egen serie senare, men ändå) och Sunnydale håller på att gå under (vilket jag vet att det inte gör för annars kan det ju inte vara 4 till säsonger.

Nästa Måndag börjar jag jobba på dagarna. Då kommer Matias börja vara hemma. Det skall bli kul att ha något att göra på förmiddagarna och få mer "normala" tider så som andra och kunna träffa vänner på eftermiddagen. Däremot ser jag inte fram emot de tidiga morgnarna. Får ju gå upp kring 7.. Nu går jag ju upp kring 11..:P Fast jag går nog och lägger mig tidigare när jag skall upp så tidigt.. Dessutom tror jag att jag kommer vara tröttare på kvällen. Dock kommer jag få 100 euro mer i månaden och de är ju inte helt fel.

Nä nu har det laddats klart:)

Natti på er alla

P.s. Jag har ätit alldeles för många glassar idag, hela 4 stycken..

Natti och kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar