onsdag 14 januari 2009

Barrhögen

Fick precis ett sms från älsklingen där det stod att han skulle försöka få ut barrhögen från rummet:P Han tyckte jag skulle ta ut barrhögen från 09 och... tja.. eftersom det är jag som tvingade honom att ta in den och lär väl tvinga honom att ta in årets också så det rä väl inte mer än rätt att jag skall ta ut detta årets barrhög:P

Snacka om att det har varit dimmigt idag... helt sjukt.. Såg kanske 50 meter framför mig när jag körde till skolan, men jag hann iaf till skolan trots att jag fick köra långsamt. Tur man vet hur man får igång dimmljuset.

Vi hade vår första ordentliga naturkunskapslektion idag, vilket va rmycket lärorikt. Jag var faktiskt väldigt nöjd med lektionen och som tur var fick vi inte någon ny läxa:D

Imorgon har vi förhör i engelskan och på fredag har vi prov.. jag kan inga av orden typ... de går verkligen inte in i huvudet:( Man blir lite besviken när man sitter i timmar och pluggar, men det går ändå inte in i huvudet...

På fredag skall jag och Elisabeth till kvinnokliniken i Lund för att försöka lista ut om vi kan få tag i en barnmorska som vi kan intervjua. Vi får väl hoppas att det går bra:) Vi behöver verkligen detta till vårt projektarbete.

Nu skall jag plugga vidare lite till och se om jag får in det:S Ha det så bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar