fredag 16 januari 2009

Provet....

Hej förlåt för att jag inte skrev igår, men jag mådde inte så bra så jag låg i sängen mestadels av dagen. Runt tre tiden åkte jag och hämtade Stoffe som hade varit och jobbat. På vägen dit svängde jag in om det bageriet som har de bästa semlorna i världen. Så skulle jag köpa tre st (en till mig, pappa och Stoffe), men så tog de inte kort under 100 kr så då var jag ju tvungen att ta tre till:P

Idag har vi haft prov i eng och jag var inte alls förberedd på vad det skulle innehålla då jag inte varit på eng lektionerna två gånger i rad:S Men jag tror det gick bra ändå:) Hoppas det iaf... Vi slapp ju orden som var det ända jag hade tränat på:P Dock hade vi en uppstasdel som jag inte alls var förberedd på:S men så går det när man inte är i skolan:(

Nu skall jag ta och kolla på sjunde himmeln:)

Ha det bäst:)

1 kommentar:

  1. Hoppas att du mår bättre nu och att det gick bra på engelskan endån. :) <3

    SvaraRadera