måndag 19 januari 2009

Helgen

Hej.

Märkte att jag inte har skrivit vad som har hänt under helgen.

I lördags så körde jag hem Stoffe tills hans farmor och farfar för att sedan köra hem och ta det lugnt.. Jag jobbade lite på projektarbetet och lite på andra läxor. Det var ungefär så rolig min lördag var:P

I går så var vi på dop. Vi hade köpt ett foto album till den lilla flickan som blev döpt. Det var ett jätte fint dop i kyrkan. Och man verkligen längtade tills man själv stod där och döpte sitt eget barn. Nova (flickan som döptes) hade en jätte fin dopklänning och hennes syster som är 6 år (tror jag:S) hade en super vacker rosa klänning som jag blev lite avundsjuk på:P Efter kyrkan så gick vi in på eginogården där det bjöds på smörgåstårta och blåbärstårta. Det var jätte gott och jag ångrar att jag inte frågade var de hade köpt det någonstans... Alla barnen i släkten sprang omkring som vilda höns hela tiden och de verkade ha det jätte roligt. Kan ju passa på att säga att Stoffes familj är en ganska så stor familj med ganska så många småbarn. Tror att i hans närmaste släkt, mamma, mostrar, mormor med flera, är det nog 10 barn under 6 år och en massa fler vuxna... orkar inte ens räkna efter, men skall jag ta det på det stora så är det väl typ 15 vuxna eller något. Kanske fler, men jag vet inte. Vet bara om att det blir ganska så många:P

Idag har jag bara varit i skolan och längtat tills dagen skall ta slut:P Sen för inte så länge sen så var jag hos en barnmorska i Dalby som gick med på att vara med i en intervju till vårt projektarbete. Vi skall dit den 6/2 så det blir det sista som skall in på hemsidan. Jag tänkte sätta mig ikväll och skriva klart det som skall stå under "politiska åsikter" och skriva in diskussionsfrågorna och leta lite statistik... Får hoppas jag blir klar med allt. Det skall ju vara klart vecka 7:S Och vi har massor kvar + en rapport. Sen är ju min loggbok på skolan då jag inte fick tillbaka den idag eftersom de måste ha in Elisabeths också vilket jag verkligen hoppas hon lämnar in imorogn för jag börjar bli trött på alla löspapprena.

Nu skall jag se om jag inte kan hitta lite info här på nätet som kan vara användbart:)

ha det toppen bra. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar