tisdag 6 januari 2009

Gullunge

Hej. Två dagar kvar tills skolan börjar.. Lite spännande. Vi skall börja ha naturkunskap och något mer ämne. Kom på innan idag att jag kanske borde jobba lite mer med vårt projektarbete då det inte är helt klart. Vi, jag och en klasskompis, skall göra en hemsida om abort och hoppas att den kommer uppskattas av många. Vi har ännu inte hunnit med att fråga någon som har gjort abort hur det kändes och någon som har valt bort att gör abort. Vi skall också hinna prata med en barnmorska och få klartecken på att alla frågor som vi fått in är bra. Själva hemsidans design är klar nu så nu väntar vi bara på att vi skall skriva klart alla texter:P Hoppas verkligen att vi blir klara snart.. Skall ju vara inlämnat vecka 7:S Jag borde nog ha gjort lite på projektarbetet idag, men har lyckats undvika det.. Istället så har jag suttit vid dator och kollat på massor med hemsidor där de har massa små söta babykläder och mamma prylar:P Visste ni att det finns så många coola saker:P Eller ja de visste väl alla, men den mest fräcka som jag fick syn på var en medicin napp. (bilden nedan) Den verkar toppen smart då man kan ge medicin medan ungen suger på nappen om den nu inte vill ta det i en spruta. Sen hittade jag JÄTTE söta små små sockor (bild nedan) som det står gullunge på. De måste jag köpa till min unge. Om ni vill se vad mer för roligt de finns så rekommenderar jag "babyland.se" en toppen sida:P
Jag har ocksså hunnit med att få fram en bra make up som jag skall ha på knuts balen på lördag:) Den blev jätte fin tyckte jag.. Nu skall jag bara komma fram till hur jag vill ha mitt hår:S Har ni några förslag så är ni hjärtligt välkomna att ge. Tänkte lägga upp en bild på hur sminket, men lyckades inte få igång min cam och min mobilkamera är sjukt dålig:( kanske en annan gång:)
Jag satt och kollade i en annan blogg nyss och hittade en sida med många kuliga test. (de nedan) Jag fick faktiskt 60 % iq testet med siffror, men då skippade jag de två sista för jag orkade inte göra dem:P Vill du själv prova så kolla in här: http://testportalen.se/ Ha nu en toppen bra dag... Kramizar Är jag en emo??




Du är 0% emo!




Du älskar mjuka fluffiga saker och ditt liv är fantastiskt och rosenskimmrande. Vad är emo? !

Emo test från testportalen.se


Vilken superhjälte är jag?? Du är


















Stålmannen
62%
Robin
56%
Fantomen
55%
Batman
42%
Hellboy
40%
Kattkvinnan
34%
Hulken
32%
Wolverine
31%
Spindelmannen
26%
Du är en godhjärtad person
med utomjordisk styrka som älskar
att hjälpa andra.


Ett test från testportalen.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar