torsdag 8 januari 2009

Sååå söt klänning

Förhöret gick skit, men det var inte så konstigt, har ju knappt tränat. Jag måste verkligen bli bättre på att plugga... Det tar vi en annan dag:P

Just nu sitter jag och käkar semlor:) Så sjukt gott.. första semlan i år:D

Jag var och hämtade min klänning idag. den är helt underbar. Dock blev jag förvånad då de hade sagt att den skulle kosta 480 för de skulle göra en fåll inne i klänningen så jag kunde ha min bh där och sen skulle de sy upp den och stryka den, men det kostade bara 400 kr så jag tänkte inte mer på de förrens jag kom hem och konstaterade att de hade glömt bort att göra fållen:( blev lite ledsen, men den var inte livsviktig. Jag kom först till affären ca 1320 och sen sa de att de inte hade hunnit stryka den så jag kunde komma tillbaka om en timme, vilket passade mig jätte bra då jag skulle köpa lite saker inför lördagen så som ögonfrans tång och ögonbryns penna, och nagellack, tror det var allt:P

När jag var inne på hm så tänkte jag springa ner och kolla på de små söta kläderna som finns där. Man kan ju inte låta bli speciellt inte om man har en halvtimme att slå ihjäl... Så när jag kom ner för trappan så konstaterade jag direkt att jag ville köpa en sak, men vad visste jag inte... Häromdagen då vi skulle på barnkalas så köpte vi ju två jätte söta klänningar som såg ut som såna japanska klänningar. Jag hittade en likadan, fast i gudaktig färg istället för svart... Den var bedårade söt.. Fråga mig inte varför, men det lät som om att den kallade på mig.. och så var de ju rea:P Jag gick iaf fram och plockade ut en ur högen och sa att det fick kvitta vilken stl, men en sån skall jag ha.. Blev en i stl 4-6 månader. Den kostade ju bara 79.50:P

Jag måste verkligen fixa en bättre kamera än min mobil.. bilderna blir ju kassa:S

Jag är köpgalen:P Jag kan verkligen inte gå in i en affär utan att handla något.. helt sjukt.. iaf inte om jag har pengar.. och eftersom vi hade kollat på så mycket barnkläder innan till Stoffes systrars födelsedag så jag var ju tvungen att köpa något smått:P

Nu tänkte jag ta det lite lugnt och njuta av att första dagen i skolan är över:D Bara en dag kvar tills det är helg.. helt mysko.. Inatt så somnade jag inte förrens vid 3.. Gick och la mig vad 10:S Jag har nästan aldrig problem med att sova.. men men ibland blir det ju bara så...

Ha en fortsatt toppen bra dag allihopa... Och hoppas ni också får smaka på en temla:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar