söndag 4 januari 2009

Halt

Hej.

Jag skulle egentligen ha åkt till ett barnkalas idag med Stoffe. Hans systrar fyller 4 år idag, men efter att jag hade sminkat mig och ätit frukost så insåg jag ganska snabbt att om man halkar när man skall skrapa rutorna på bilen så är det inte riktigt läge att köra ut på vägarna.

Istället har jag suttit inne på rummet och försökt komma fram till vilken make up jag skall ha på lördag när det är knuts balen. Jag längtar så mycket. Jag fick en helt underbar klänning utav pappa i födelsedagspresent som jag skall ha på mig. Det går knappt att förklara hur den ser ut så när jag få hem den från affären som skall sy upp den till mig så skall jag ta en bild och lägga upp för det är verkligen inget som man får missa. Den är som en dröm, en riktig bomullsklänning. Längtar så tills jag får använda den. Jag köpte ett par gråaktiga handskar som går upp över armbågen till den och sen har jag köpt ett par jätte fina skor från Din sko, de på bilden, som jag skall ha på mig. Jag måste bara gå in dem lite mer först. Sen skall jag bara lära mig alla danserna. Jag lovar att jag skall Skriva hur det går på balen så fort jag kan. Dock vet jag inte alls vad jag skall ha för håruppsättning. Jag har ganska kort hår just nu så det kan bli lite klurigt, men jag hoppas att min pappas tjejs mamma kommer på något.



Imorgon, om vädret är bättre, så skall jag och Stoffe åka till Vallåsen och åka skidor:) Det skall bli så kul. Han har åkt en gång innan och då var han så duktig. Fast då hade de bara barnbacken öppen så vi får väl hoppas att den gröna backen har öppet så han kan få åka lite längre.

Nu skall jag sätta mig ner och kolla på en av mina favorit serier Reba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar