måndag 12 januari 2009

doppresent

Visste ni hur svårt det är att hitta en dop present?? Sjukt svårt iaf.. Man vill ju ge något som betyder något, men samtidigt ge något som tjejen kan ha användning för. Jag och Stoffe skall på dop på söndag och köpte presenten idag.. Jag är väldigt nöjd med vad det blev och önskar mig själv en likadan sak när mitt barn döps.

Just nu sitter jag här och skrivet och försöker komma på något kul att hitta på medan Stoffe ligger i sängen och sover:P Det var nog över en vecka sen vi sågs sist och så sover han:P Han verkade ganska trött när vi träffades så jag får väl vara snäll och låta honom sova lite:P Hade inte varit helt fel att sova lite själv, men man har ju läxor att göra tyvärr...

Idag på sjukvården har vi äntligen börjat jobba med räddningsmedicin:) Vi skall visa lite om vad de olika bokstäverna betyder på torsdag och vi har fått bokstaven D- medvetandegrad. Får väl se om de blir något bra utav det..:P

Till hösten har jag planer på att läsa till sjuksköterska och sen när jag är klar med det skall jag läsa vidare till barnmorska.. Hoppas verkligen att jag komme in. Annars får jag jobba lite eller helt enkelt söka till reseledare först:P

Nu skall jag jobba lite på mitt projektarbete sen skall vi nog äta. Mums vad gott det skall bli med ärtsoppa:) Igår åt vi sniglar.. Det är så jätte gott:)

Ha det toppen bra allihopa... Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar