tisdag 13 januari 2009

Cv, arbetsintervju

Vi hade en föreläsning idag om CV och arbetsansökan. Det var faktiskt väldigt intressant och lärorikt:) Den var bara på en timme så jag hade en mycket kost dag idag.

Stoffe sov ju över här inatt vilket var mycket mysigt. Har ju inte träffat honom på en vecka... Lite lång tid känns det som, men det får man väl ta ibland... AHan skall komma hit på torsdag igen och på lördag skall vi kanske på bio, men vi får väl se.. På fredag är vi ensamma hemma:) Skall bli trevligt. Får väl se om vi kanske skall använda vår chokladfondy som vi fick i julklapp av hans mamma. Jag har ju börjat gilla choklad av någon konstig anledning:S Har ju aldrig ätit det förr, men nu plötsligt har jag käkat upp ett helt marabou själv på någon timme:S Jaja ibland bli man lite konstig:P

Imorgon har vi vår första naturkunskapslektion. Dock hade vi ju en i fredags fast då fick vi ju bara läxa... Vi håller på med miljö frågor:( lite trist, men ändå viktigt....

Nu skall jag gå i säng och se om jag inte kan somna lite så jag orkar upp imorgon:P

Natti på er alla. Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar