lördag 12 juni 2010

22 grader

22 grader, boysenbär och hallon yoghurt och Buffy på datan och sen får vi inte glömma alla glassar som ligger i frysen och väntar. Kan det bli mycket bättre än så här?? Visst saknar jag Matias, men de är rätt så skönt att kunna ha sovmorgon utan att någon hoppar på en. Dock kommer det bli roligt när han kommer hem igen. Hur skall jag klara en hel vecka?? Jag kommer säkert klaga över att jag jobbar så mycket när han sen kommer hem, men just nu känns det så tomt. Ingen som vill se Mumin och ingen som vill leka med tuff tuff och ingen som får pipi så fort de tittar på en tröskel eller golvet.

Jag får nöja mig med fint väder och Buffy. Är inne på sista säsongen nu så snart får ni fler filmressentioner. Jag har ju varit helt besatt av Buffy på sista tiden. Ni får ursäkta det.

Jag tänkte senare idag bege mig ut på en promenad. När man har Matias här så är det självklart att man går ut i minst två timmar om dagen, men när man är själv och har en hel säsong att se på så blir det lätt att man stannar inne. Om ca en timme är solen stark på min balkong utanför fönstret, den där all snö legat på, och då skall jag ut och sola en timme eller två. Efter det blir det den långa promenaden och sen blir det kyckling med pasta när jag kommer hem. Det verkar bli en bra dag idag och jag hoppas morgondagen bjuder på samma fina väder.

Ha en bra dag alla:) Kram på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar