tisdag 8 juni 2010

Laga rören kanske?

Ja då satt man framför datorn igen.. Gör jag inget annat:P Jodå, idag var vi vid lekplatsen inne i stan. Precis när jag tyckte vi skulle gå hem så börjar det dugga. Himlen var svart ovanför oss med vid vårt hus, 2 km bort, var det fint. Efter ca 5 min så började det ösa ner. Jag menar inte det vanliga ösa utan det var som om att någon där uppe hade fått en vattenläcka i på vinden och nu hällde ner allt vatten på oss.

Jag var lagom genomvåt när jag kom hem och Matias vaknade upp lagom till att vi kom innanför dörren. Tur man tog vagnen med sig. Dock resulterade det i att det tog två timmar för honom att somna. K kom hem precis innan han somnade vid 2 tiden och sen sov han till 4.

Just nu leker K med honom och jag, ja, jag sitter här och njuter av att vara lite ledig. Skall ta en titt i på frisörens sida snart för att boka en tid om ungefär två veckor. Får se vad det blir för frisyr då.. Något förslag? Jag börjar tröttna på denna frisyren nu och färgen:P Hehe haft haft det i ca två månader, men ändå:P

Ni får ha det toppen. Kram på er alla:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar