måndag 28 juni 2010

Japp jag lever

Ja, jag lever. Hade någon dag jag inte mådde alls bra, men de gick över snabbt. Jag har bara haft massor att gör och har därför bara hunnit sitta på datorn i 5 min under hela förra veckan.

Här kommer lite snabbt i bilder vad jag hittat på. Vi var på bröllop i södra Finland, samma dag som Viktoria gifte sig så bilden på henne och Daniel är från tven. Sen är det lite på tårtan från Matias födelsedag. Jag bakade den och tältet och tunneln fick han när han vaknade oh sprang ner i danssalen. De var en hit och han lekte där hela förmiddagen. bilden på klänningen är en jag hittade i affären idag som jag såååå gärna vill ha och troligen skall köpa:)
Nu är Matias alltså två år gammal. Stor pojke.









Nu skall vi äta lunch och sen skall Matias sova. Han håller på att sova redan nu:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar