torsdag 17 juni 2010

Ikea

Det förra inlägget var på väg att skrivas långt, men så skulle jag med bussen lite hastigt. Skulle ju cyklat, men trodde att min kompis skulle cykla med mig vilket han inte skulle. han skulle möta mig i Haparanda. Därför tog jag bussen istället.

Jag har iaf varit på Ikea idag och köpt tält och en tunnel. Har även köpt, innan idag här i kemi, en vatten, sand och boll pool och två filmer med mumin. Det får räcka. Jag har ju bara nu att verkligen skämma bort Matias så det är väl på tiden:P Allt jag köpt utom poolen är jag 100% säker på att han kommer älska!!:D Köpte även massa smådjur som vi skall ha i fiskedammen:)



Bilderna är lånade från Ikea
Nu skall jag ta risgrynsgröt som jag köpte i Haparanda och koll på en film. Kram på er alla.

Kommer kanske bilder på måndag från bröllopet. Kjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar