tisdag 15 juni 2010

Bröllop

Bilden är lånad från prinsessklänning

Min favorit brudklänning. Bara toppen som skall ändras lite.
Inget bröllop i sommar hos kusinen, men det blir ett i helgen. T ringde precis och frågade om jag ville med till bröllopet som T och K skall gå på i helgen, svar: JA!! Inte tackar jag väl nej till något sånt. Skall nog mest hålla koll på Matias om han skall med, men det är bara kul. Ännu ett bröllop att gå på. Kan inte vänta tills alla ens kompisar gifter sig och man skall gå på deras bröllop. Älskar bröllop i alla dess former. Dock är detta bara mitt tredje, men ändå, vem gillar inte bröllop.

Idag så var jag jätte duktig. Jag gick på Zumba fast jag inte riktigt kände för de. Eller jag ville gå, men kände mig lat. För ett halvår sedan hade jag aldrig gått, men idag tog jag på mig träningskläderna och cyklade iväg. Tyvärr fick jag ta en paus på några minuter mitt i för jag höll på att svimma. För en gångs skull när jag känner mig lat och är duktig och tar mig till Zumban så skall man må dåligt.

Nu är det iaf mycket bättre. Har dock ingen glass hemma, men fick ju 13 glassar i helgen och tog lite risgröt istället. Inte risgrynsgröt utan något som heter risgröt. Det är nästan samma, men går mycket snabbare att laga och är mycket godare.

Imorgon skall jag inte göra så mycket. Skall kanske träffa en kompis. Har jag fått min lön så skall jag handla Matias sista presenter.

Kommer en recension snart. Dock bara en för jag började kolla på Angel så nu får vänta tills jag sett klart på den innan ni får fler. De är bara 5 säsonger. Har nästan första avklarad.

Kram på er alla:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar