måndag 15 mars 2010

Bara massa bilder.

Det blir ett enkelt inlägg med massor av massor med bilder från första dagen som jag kom hit. Man får se det nerifrån och upp om man skall se från början.

Först ut kommer bilder från snöslottet nu i helgen när vi var där.

















Jag på snowboard för första gången.


Älgen som besökte oss i en vecka för att sedan försvinna nät T kom hem och började snacka om att skjuta den.


En av alla gånger som vi byggt torn med alla mina flaskor (Är uppe i 22 nu, blir nog 23 imorgon).


När vi var hos Ts mamma. Detta är när hon skall bada i vaken.


Lilla Matias som sitter i laborinten. Vi har fyra "stolar" där.


Här bakar vi lussekatter.


Här är första utflykten och den gick till ett äventyrsbadhus/spa.


Denna bilden är tagen den 2/2, nu trodde jag inte att man kunde få mer snö. (kommer en bild på hur det ser ut nu, imorgon, för nu är det massor mer snö.


Denna bilden är tagen 10/1 då jag precis hade kommit och var chockad att det fanns så mycket snö.


Huset.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar